perjantai 10. heinäkuuta 2009

Tällävälin

Tulin takaisin tänne Israeliin keskiviikkona 8 heinäkuuta ,aikaisin aamulla klo 5. Kotona olin vähän ennen seitsemään ja jo kello 9 piti taas lähteä liikkeelle, sillä mulla oli aika lääkärinvastaanotolle klo 11.00 .Lento oli kamalan pitkä ja rasittava kaikkine odotuksineen,ja vaikken ollut nukkunutkaan, voin suht´koht ok. Sairaalaan oli pitkä matka , 2 linja-auton kyydissä ja siellä odotus oli vielä pidempi.Olin kuvitellut pääseväni aikaisemmin lääkärin vastaanotolle, mutta vaikka olin siellä jo klo 10, pääsin lääkärille vasta klo 12 ,huh! Lääkäri oli ihan miellyttävä ja katseli paukamia, joita oli taas alkanut vähän särkeä Prednisone-kuurin loputtua. Hänen mielestään tulee tehdä uusi biopsia sekä DIF. Sain niihin ajan ensi maanantaiksi ja sairaskassan maksusitoumus sairaalaa varten tulikin jo heti samana päivänä kun sitä hain,eli eilen.
Eilen ihotautilääkärini soitti ollessani supermarketin jonossa. Minulla oli hänelle kirje sairaalan klinikan lääkäriltä ,ja sain selville,että he (entiset kolleegat samassa sairaalassa) olivat jo keskustelleet minusta. Ihotautilääkärini pyysi minua käymään,sillä hän haluaa minun menevän uusiin verikokeisiin,ja lähete odottaa hänen toimistossaan. Edelleenkin nostan hattua tälle lääkärille,joka niin välittää potilaastaan.Olisipa enemmän tuollaisia lääkäreitä!

1 kommentti:

Blog27999 kirjoitti...

Easy "water hack" burns 2 lbs OVERNIGHT

Well over 160,000 men and women are losing weight with a simple and secret "water hack" to burn 1-2 lbs each night in their sleep.

It is painless and works with everybody.

Here are the easy steps for this hack:

1) Hold a clear glass and fill it with water half the way

2) And now learn this weight loss HACK

and become 1-2 lbs skinnier the very next day!